onsdag 25 april 2012

Parelli bareback pad

Den är HELT UNDERBAR! Jag fattar inte hur jag har kunnat vara utan den innan. Definitivt världens bästa pryl! Man sitter verkligen som fastlimmad i den utan att blir spänd i kroppen. Man känner sig verkligen som 1 med hästen. Jämfört med andra bättre och sämre kopior så är den helt överlägsen i både funktion, design, utformnig och även pris. Den ligger stadigt på hästen utan att man behöver dra åt sadelgjorden så att hästen går av på mitten, den glider inte, en själv sitter som fastlimmad. Den är dessutom ergonomiskt utformad så att hästen kan röra sig i den obehindrad. Den är tillverkad av äkta material. Och priset ja den är tom billigare än kopiorna.
Jag har provat både bättre och sämre kopior och antingen är det fel material som gör att den inte ligger still på hästen, eller att en själv glider och inte kan sitta still, eller så är de felsydda och felformade. Jag kan också tillägga att leveranstiden var super kort, den skickades från England på onsdag den 18:e och jag hade den hemma på måndag den 23:e.
Så vet ni vad, satsa på originalet och köp en Parelli pad om ni ändå ska köpa en, ni kommer inte att ångra er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar