lördag 3 december 2011

Invalido

Ja, idag är jag lite av en ivalido, har sån himla värk i mina knän och numera även i fotleder. Inatt vaknade jag att jag inte kunde vända mig då det värkte så grymt i ländryggen, så nu får Larry knäcka till mig igen så jag blir människa igen. Ha varit liggandes i soffan hela dan :( Tur att vädret är skit också annars hade jag blivit tokig. Hoppas att jag kan gå nåt bättre imorgon, det skulle bli bättre väder och då vill ja hålla på med mina kusar. Förbannade knän, det värsta är att det är inget som kan bli mycket bättre när brosket på ledytorna är för tunnt och slitet. Ja jag kan ju träna upp lårmusklerna för att få avlastning i knäna, frågan är bara hur jag ska göra det utan att belasta knäna. Hmmm moment 22 eller? Jag försöker så gott det går, men så fort jag gör det, då blir jag liggandes dan efter. Tänkte försöka cykla på min motionscykel med det lägsta motståndet ett tag så får jag se vad det gör för skillnad, blir det bättre så kan man kanske öka motståndet lite osv. Ja, livet är skit och sen dör man :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar