torsdag 15 december 2011

Yr i bollen

Igår blev jag yr igen, det ena ögat känns konstigt och ibland känns det som att synfältet har minskat i sidled. Kände mig jättekonstig, yr och kalsvettig över hela kroppen, inte nog med det som började läpparna och tungan att domna bort korta stunder. Blev faktiskt lite rädd när jag hörde själv att jag sluddrade på en del ord. Trodde faktiskt inte att jag skulle ta mig till stallet, då jag var helt svimmfärdig, men väl efter en stund i stallet lagom till att jag skulle hem igen så gick det över. Ja, det blev inget gjort med kusarna förutom det nödvändigaste, idag känner jag mig inte heller helt kry, vet inte vad jag ska göra riktigt. Vill inte gå till någon läkare, då en antingen blir skickad hem med alvedon eller idiotförklarad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar