måndag 21 november 2011

Borta bra men hemma bäst :)

Då har en kommit hem från en jättemysig helg i Göteborg. Vi var iväg och såg "Pang på pensionatet" en fars med Stefan och Krister som var ganska rolig. Sen var vi på Jul på Lisseberg, gick på Avenyn åt och drack lite gott och sen sov vi gott på hotellet. Dag 2 och 3 var vi hos älskade sysster-yster och fortsatte med att äta och dricka gott. Sen gjorde vi lite söta armband och syrran fixade mina händer och naglar, så jag blev riktigt tjusig :) Igår när vi kom hem åkte jag direkt till mina älskade kusar och blev varmt emottagegen av de, de kom direkt jag behövde inte ens ropa på de :) Båda två ville vara med en hela tiden så jag kände mig verkligen saknad. I och med att det har varit mycket den gångna veckan så hade vi inte hunnit med så mycket träning, så vi gick bort till corallen och kollade lite vad som satt och hur bra och hästarna tyckte det var jätteroligt. Ekta busade med bollen och var bara lekfull och glad hela tiden. Hon trumpetade en gång men det syntes tydligt att det var inte på alvar, kändes mest som att hon försökte se min reaktion och i och med att jag inte reagerade alls så fortsatte vi busa. :) Hon är så härlig lilla tossan när hon är på det humöret, en blir glad ända in i hjärtat. Sen var det Chevalens tur och han var också glad och possitiv och ville vara med, vi lekte med bollen och den råkade "anfalla" bakifrån och då fick den sig en känga :) Då fick vi nåt att öva på, fast det var inga problem, så jag lärde honom att sparka på den med frambenen istället vilket inte var några problem alls, jaha, då kan jag det, nu är det tråkigt, nästa. Han tröttnar ju på tre röda sekunder. Fortsättning följer senare idag :) längtar redan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar